نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از نقل و انتقالات تیم یوونتوس

آخرین اخبار از نقل و انتقالات تیم یوونتوس

روزهای نقل و انتقالات تابستانی از راه فرا رسیده و بانوی پیر تا امروز پرین و جان را به صورت قطعی خریداری کرده و گزینه های زیاد دیگری را نیز زیر نظر دارد تا بتواند در روزهای آتی، آنها را به سرعت جذب کند. در ادامه با آخرین اخبار نقل و انتقالات یوونتوس همراه هستیم.

 

کانسلو:

 

گازتا امروز گزارش داد که تمامی توافقات برای خرید کانسلو انجام شده و او به زودی یوونتوسی می شود.

 

مارسیال:

 

منابع ایتالیایی از ادامه ی مذاکرات یوونتوس و ستاره ی باشگاه منچستر خبر دادند و مدعی شدند او در لیست خرید اصلی الگری قرار دارد.

 

پیانیچ:

 

اسکای مدعی شد یوونتوسی ها با پیانیچ صحبت کرده اند که به او نیاز دارند ولی در صورتی که می خواهد راهی تیمی دیگر شود، باید به باشگاه اعلام کند.

 

روگانی:

 

چلسی در تلاش است تا یک بار دیگر شرایط حضور روگانی مدافع تیم یوونتوس را در تیم خود فراهم کند و آنها تصمیم دارند پیشنهاد خود را به 40 میلیون یورو افزایش دهند.

 

ده لیخت:

 

توتو مدعی شد، در صورتی که یووه یکی از مدافعان مرکزی خود را به فروش برساند، قطعا به سراغ مدافع هلندی می رود و باید برای خرید او 50 میلیون یورو پرداخت کند.

 

ساندرو:

 

یوونتوس تمایلی به فروش ساندرو بازیکن برزیلی خود ندارد ولی گفته می شود در صورتی که او بخواهد یوونتوس را ترک کند، یووه با پیشنهاد 75 میلیون یورویی موافقت می کند.

 

گولووین:

 

بعد از یوونتوس، حالا تیم های بارسا و اینتر هم برای خرید ستاره ی روس ابراز علاقه کردند و کار یووه برای جذب وی بسیار سخت شد.

 

میلینکویچ:

 

یوونتوس در نظر دارد یک بار دیگر با سران لاتزیو در مورد خرید ستاره ی صرب این تیم گفتگو کند و بانوی پیر می خواهد از 2 بازیکن خود در این معامله استفاده کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: